WHEN TO DO IS TO THINK AND RESEARCH: EPISTEMOLOGICAL WANDERINGS
DOI:
https://doi.org/10.9771/2317-3777dança.v2i1.8301Keywords:
Dance in the university, Artistic research, Research in danceAbstract
The dance has expanded significantly in the academic environment. This presupposes considerable investment in art research, underlining the demand to formulate the epistemology of practical making that characterizes the experience of dance. Research in dance thus not restricted to scientific knowledge, but dialogues with it, composing the academic knowledge that emerges from the integration of theory and practice in university investigative environment.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2013-08-12
How to Cite
Arrais, J. de A. (2013). WHEN TO DO IS TO THINK AND RESEARCH: EPISTEMOLOGICAL WANDERINGS. DANÇA: Revista Do Programa De Pós-Graduação Em Dança, 2(2). https://doi.org/10.9771/2317-3777dança.v2i1.8301
Issue
Section
Artigos
License
A partir da submissão do artigo, resenha, pensata ou ensaio, entende-se como automática a cessão dos direitos autorais para a Revista, uma vez tendo sido aprovado e aceito para publicação.
Dança: Revista do Programa de Pós-Graduação em Dança de http://www.portalseer.ufba.br/index.php/revistadanca/index é licenciado sob uma Licença Creative Commons Atribuição-NãoComercial 3.0 Não Adaptada.