OS NOVOS DESAFIOS (PÓS)PANDEMIA PARA A FORMAÇÃO EM DANÇA NA UFG
lutas, descobertas, reinvenções e interações
DOI:
https://doi.org/10.9771/dana.v8i0.58155Abstract
In this article, we present our reflections on the challenges faced in the UFG degree course during the pandemic and especially “post pandemic”. We chose here to approach authors from the field of education, social sciences and art in order to enrich, deepen and build debates. We also present some actions adopted together with our academic community as one of the ways to rebuild the institution and our spaces of action as a place of discovery and reinvention, plural ways and doings. We discussed what we called a crisis of presence, which presented itself with conflicts and difficulties, and together we chose to find possible reaction strategies and construction of community life and identity.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
A partir da submissão do artigo, resenha, pensata ou ensaio, entende-se como automática a cessão dos direitos autorais para a Revista, uma vez tendo sido aprovado e aceito para publicação.
Dança: Revista do Programa de Pós-Graduação em Dança de http://www.portalseer.ufba.br/index.php/revistadanca/index é licenciado sob uma Licença Creative Commons Atribuição-NãoComercial 3.0 Não Adaptada.